Returns & Refunds
Returns
- Basically, we do not accept returns
- Please be informed that customer is responsible for all shipping charges
- If you don't receive the item on a long-term, it will be sended back to us automatically. In that case, we will contact you via e-mail
- 基本的に、返品は受け付けておりません。
- 全ての送料はお客様のご負担となりますのでご了承ください
- 長期に渡って商品をお受け取りになられない場合、自動的に当店へ商品が返送されてしまいます。その場合は、メールにてご連絡いたします
Reshipment
- If the reshipment is required from the negligence of our or shipping carrier, the contact must be within 20 days after the order has been confirmed. In that case, please send us an email
- Due to the transportation circumstances, there may be some damage to the boxes but it will not be compensated if there is no problem in use
- もし当店や配送業者の過失によって再発送が必要となった場合、ご注文が確定されてから20日以内にご連絡ください。その際は、当店にメールを送って頂きますようお願いいたします
- 輸送事情によって、若干の箱つぶれや傷などが発生する場合がありますが、使用に差し支えない範囲の場合は補償の対象外となります
Chargeback (Credit Card)
- If you have made a payment by credit card, but the refund is required from the negligence of our or shipping carrier, the contact must be within 20 days after the order has been confirmed. In that case, please apply a chargeback to the payment service company that you are useing
- Please note that chargeback will not be accepted in your payment service company unless there is a legitimate reason
- It may take several months to chargeback dut to the trading investigation
- Due to the transportation circumstances, there may be some damage to the boxes but it will not be compensated if there is no problem in use
- もしクレジットカードでお支払いをして頂き、当店や配送業者の過失によって返金が必要となった場合、ご注文が確定されてから20日以内にご連絡を行ってください。その際は、ご利用中の決済サービス会社へチャージバック申請を行っていただきますようお願いいたします
- チャージバック申請は、正当な理由がない限り決済サービス会社に受理されることはありませんのでご了承ください
- 取引内容の調査が行われるため、チャージバックまでに数ヶ月を要する可能性がございます
- 輸送事情によって、若干の箱つぶれや傷などが発生する場合がありますが、使用に差し支えない範囲の場合は補償の対象外となります
Refunds (Alipay)
- If you have made a payment by Alipay, but the refund is required from the negligence of our or shipping carrier, the contact must be within 20 days after the order has been confirmed. In that case, please send us an email
- Please note that refund will not be accepted unless there is a legitimate reason
- It may take several days to chargeback dut to the trading investigation
- Due to the transportation circumstances, there may be some damage to the boxes but it will not be compensated if there is no problem in use
- もしアリペイ決済でお支払いをして頂き、当店や配送業者の過失によって返金が必要となった場合、ご注文が確定されてから20日以内にご連絡ください。その際は、当店にメールを送って頂きますようお願いいたします
- 正当な理由がない限り、返金をすることはできませんのでご了承ください
- 取引内容の確認を行うため、返金までに数日要する可能性がございます
- 輸送事情によって、若干の箱つぶれや傷などが発生する場合がありますが、使用に差し支えない範囲の場合は補償の対象外となります